FRH RKM
Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.
Administratívny pracovník, Pomocné práce, Údržbár
Náplň práce
Hľadáme pracovníka na rôznorodú výpomoc s prácami v rámci kancelárie a bežnej údržby, jedná sa najmä o:
- výpomoc pri údržbe budov vo vlastníctve spoločnosti (kosenie, maľovanie, skladanie/prenos nábytkov a pod.)
-správa vozového parku spoločnosti (servisovanie áut, sezónne prezutie, technické a emisné kontroly a pod.)
- jednoduché administratívne práce podľa zadania (scanovanie, vypisovanie evidencií)
- poštová agenda (preberanie, odosielanie zásielok, spracovanie došlej a odoslanej pošty)
- drobné nákupy (objednávky, nákup, dovoz, rozvoz tovaru/materiálu)
- občasné práce šoféra pre vedenie spoločnosti
- zabezpečenie bežnej administratívno - technickej agendy
- iná výpomoc v rámci kancelárie podľa potreby
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaný plat
900-1250
Iné výhody
Ponúkame:
Pracovník bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu.
Pracovník bude kompletné zaškolený.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelná mzdu na čas.
Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti.
Možný kariérny rast - rozšírenia činnosti o účasť na väčších rekonštrukciách (zahŕňa práce ako tendrovanie, technický dozor, jednanie s dodávateľmi atď.).
Miesto práce
Banská Bystrica
Zvolen
Požadované vzdelanie
základné vzdelanie
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Manuálna zručnosť
Vodičský preukaz B a prax viesť osobný automobil
Základná práca s PC (bežný užívateľ)
Kontakt
FRH RKM
Partizánska cesta
Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba:
Katarína K
Telefón:
0948908122
Email:
kagroupsk16@gmail.com
Aktualizované:
14.10.2024