FRH RKM
Spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti nehnuteľností, ako správu nehnuteľností, inžiniersku činnosť, vedenie akvizičných procesov, cash flow analýzy a ďalšie služby v oblasti developmentu nehnuteľností.
Administratívny pracovník, Asistent, Finančný analytik
Náplň práce
Hľadáme:
Asistenta na kancelárske práce, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- vedenie evidencií v rámci správy portfólia nájomných nehnuteľností
- komunikácia s existujúcimi nájomcami (dodatky k zmluvám a pod.)
- spracovanie rôznych ekonomických dát v rámci holdingu a jednotlivých projektov skupiny
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- ďalšie rôznorodé činnosti podľa potreby napr. administratívne práce, pomocné práce pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, vyhodnocovaní príležitostí na trhu, spracovanie drobných produktov na predaj, vedenie rôznych evidencií, poštová agenda, drobné nákupy a pod.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, investičnej výstavby, alebo projektového managementu.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaný plat
1200
Iné výhody
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu.
Asistent bude kompletné zaškolený, čim získa komplexné vedomosti v oblasti správy nehnuteľností.
Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelná mzdu na čas.
Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti.
Popri kariérnom raste sa otvárajú aj možnosti občasnej práce z domu.
Miesto práce
Banskobystrický kraj
Banská Bystrica
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Vodičský preukaz B
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Kontakt
FRH RKM
Partizánska cesta
Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba:
Katarína K
Telefón:
0948908122
Email:
kagroupsk16@gmail.com
Aktualizované:
10.10.2024