Systémový pracovník pre príjem tovaru s možnosťou ubytovania (p193)
Náplň práce
Prijmeme Systémového pracovníka so zameraním na príjem tovaru do skladu. Cítiš sa komfortne v dynamickom prostredí? Máš skúsenosti s prácou na PC? Máš schopnosť zabezpečiť plynulý príjem a evidenciu tovaru v rámci skladových operácií? Zaujíma Ťa táto príležitosť?
Tak pokračuj v čítaní pre viac informácií o tejto úlohe.
Hlavné úlohy systémového pracovníka sú nasledovné: - Príjem tovaru na sklad a jeho identifikácia pomocou štítkovania a zoraďovania paliet. - Záznam tovaru v systéme SAP a jeho riadenie v súlade s internými postupmi. - Aktívna komunikácia s vodičmi JIT a zabezpečenie bezproblémového príjmu tovaru. - Príprava administratívnych dokumentov pre skladových pracovníkov a podpora ich činnosti. - Čiastočná práca v kancelárii so zameraním na systematické a presné vykonávanie úloh.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaný plat
od 10 €/hodina za každú odpracovanú hodinu
Iné výhody
- Možnosť ubytovania zabezpečená. - Príležitosť na rozvoj rôznorodých zručností. - Príjemná atmosféra zaručená.
Miesto práce
Bratislava Devínska Nová Ves
Termín nástupu
Ihneď/Dohodou
Informácie pre uchádzača
Ak Ťa naša ponuka zaujala, nechaj nám svoj životopis na e-mailovej adrese ldorula@maxins.sk alebo nám zavolaj na bezplatnú infolinku 0800 365 800. Tešíme sa na spoluprácu!
Požadované vzdelanie
stredoškolské bez maturity
Ďalšie požiadavky na pracovníka
- Odolnosť voči stresu a schopnosť pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí. - Skúsenosť s prácou na PC a schopnosť rýchlo sa učiť nové systémy. - Vysoká miera zodpovednosti a presnosti vo vykonávaní úloh. - Schopnosť komunikovať jasne a efektívne.